Remember the past, create the future is dit jaar het thema van de Canal Parade tijdens de Gay Pride dat op zaterdag 3 augustus 2019 plaatsvindt in de grachten van Amsterdam. Hoofdsponsor hannah heeft een boot tijdens deze unieke en grandioze happening, waarbij zij Miss Nederland het podium geven en centraal zullen stellen.
Het genderneutrale cosmeticamerk hannah koos vijf jaar geleden ervoor om hoofdsponsor van Miss Nederland te worden om een traditioneel instituut te innoveren. “We geloven in jonge mensen in hun kracht te zetten. Dat is wat Miss Nederland doet: een rolmodel creëren met de kroon als symbool van zelfverzekerdheid. In de Canal Parade vaart hannah/Miss Nederland mee, omdat je altijd mooi bent als je in jezelf gelooft. Daarom zetten we onze rolmodellen op een voetstuk en spiegels gericht naar het publiek, zodat ze kunnen zien “besef hoe mooi je zelf bent”. Zet zelf elke dag die denkbeeldige kroon op ongeacht je herkomst, leeftijd, seksuele geaardheid of voorkeur. Wij willen laten zien dat we de community ondersteunen als organisatie en als bedrijf. Omdat het belangrijk is te allen tijde jezelf te zijn: beYOUtiful!”.